lørdag 4. april 2009

ER JEG BLITT EN SPREK TREBARNSMOR???

I dag er jeg nesten litt imponert over meg selv... Mannen er på jobb i dag, og jeg er hjemme med mine søte små gutter. For bare to mnd siden ville jeg grudd meg kraftig til en dag hjemme alene som trebarnsmor. Men nå er det allerede tre mnd siden minsten ble født og ting endres fort!
Det er ikke noe pes å tenke på å være hjemme alene med kidza lenger:)
I dag har vi vært på Sørlandssenteret på shopping! Selv om jeg hadde med meg alle tre gutta fikk vi handla endel! Jeg hadde de to minste i tvillingvogna, det gikk kjempegreit:) Eneste bestikkelsen jeg måtte ty til var en bolle til Dennis for å få han til å sitte stille i vogna mens jeg amma Adam...
Dette er noe av det vi kom hjem med:

Sko til Dennis. Han har nesten helt like fra før, men greit med et par ekstra. (De andre er hvite og en str mindre) De koster jo bare 80 kr:)

T skjorte til Noah. Han har god smak, plukka ut sjøl:)

Sokker til Dennis. Man kan aldri få for mange sokker!


Denne var kanskje litt for tøff spør du meg men... Til Noah

Foruten shoppingtur har vi også pyntet til påske, lekt ute i hagen og nå sitter jeg her og blogger! Livet som trebarnsmor er deilig!
( Legger ut bilder av påskepynt i nytt innlegg hvis jeg rekker før amming, he he!)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar