onsdag 29. april 2009

LABBE LABBE LABBE TUSSEMANN...

I dag har jeg vært ganske fornuftig og effektiv. Siden jeg prøver å være litt aktiv i hverdagen har jeg vært ute og gått tur med vogna i dag. Jeg labba ned til sentrum og fikk gjort litt småting der:
- Var innom på NAV for å melde fra om at mellomste slutter i bhg ( kontantstøtte) I tillegg ordnet jeg noe papirer i forbindelse med reiseutgifer.
- Var innom til en lege som kikka litt på minsten ( litt forskjellig ting )
- Traff ei venninne som jeg prata litt med
- Kjøpte Gormiti til eldstemann

Ettermiddagen gikk til å slappe av sammen med familien. Jeg må skryte litt av mannen som har sykla til jobb de siste dagene. Det er ca 2 mil. så jeg synes han er flink:)
Været har vært deilig de siste dagene, noe jeg nyter godt! Gutta liker å være ute å leke, så dagene flyr avgårde! Det eneste er at minsten ikke liker å være ute så lenge utenom når jeg triller på han...

Vår er herlig!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar