mandag 27. april 2009

TRILLETUR

I dag er det planen å ta en trilletur sammen med en gjeng andre mammaer! Det er bra å treffe andre mammaer som er hjemme i permisjon:) Jeg har jo prøvd å skulle leve litt mer aktivt i en periode, men må nok innrømme at det kun er litt innimellom at jeg er aktiv...
Jeg har innsett at jeg av og til må legge lista litt lavt, spesielt nå som jeg er mor til tre... Derfor har jeg gitt opp treninga for en periode, og satser heller på å være flink til å gå litt turer...

En ting jeg derimot ikke har gitt opp er solarium, he he! Det er jo bare skikkelig digg å ta sol, så den har jeg ingen problemer med å følge opp:) Jeg blir nok ikke den strammeste girlen på beachen i sommer ( eller noen annen sommer for den saks skyld...) men jeg skal gjøre en liten innsats for å ikke være den blekeste...

Ellers må jeg si at livet stort sett er godt for meg og familien. Vi er heldige som har så mange gode ting å glede oss over.
Akkurat her og nå er jeg veldig glad for:
- at verandaen er ferdig bygget og plenen er sådd
- Morten skal ha fire uker ferie i ett i sommer: digg!
- Vi skal prøve oss som fastboende i camping til sommeren ( spennende!)
- Vi har tre friske og fornøyde ( stort sett) gutter i familien
- Jeg synes mannen min er skikkelig kjekk
- Jeg har ikke alt for mange planer på kalenderen min fram til sommeren
- Jeg har mange venner som er hjemme i permisjon samtidig som meg.
- Det er en god gjeng som leser bloggen min:)
- Noah har fått mange nabobarn å leke med:)
- Jeg har alltid nok til det jeg trenger og litt til:)

Ha en fin dag alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar