onsdag 6. mai 2009

NY DAG MED NYE MULIGHETER

I dag var det faktisk deilig å stå opp! Det er ikke så ofte jeg synes det, he he! Har nesten alltid lyst til å sove bare litt til...
Nå er de to eldste levert i barnehgen, og minsten sover. Jeg har allerede fått vaska og støvsugd stua:)(Dette kunne jo nesten vært et innlegg på skrytepaven...)
Nå skal jeg vaske litt tøy, rydde litt og så vil jeg ta meg en trilletur med vogna etterhvert:)
Ellers er det syforening i kveld. Det blir moro. Vi er en venninnegjeng på 6 stk som treffes en gang i mnd for å skravle og spise usunne ting... Vi har gått mer eller mindre sammen siden ungdomskolen, og jeg setter stor pris på disse herlige jentene ( er litt i tvil om jeg snart må begynne å benevne oss som damer nå som vi raskt nærmer oss 30??? Men jeg er mer fortrolig med å si jentene...)
Jaja, vi snakkes brottom!
Legger ved et klipp fra den fantsastiske filmen Så som i himmelen. Det er en nydelig film, og Gabriellas sång er blant en av de vakreste som finnes spør du meg:


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar