onsdag 10. juni 2009

HVA ER ROMANTISK???

Jeg har egentlig aldri vært en romantiker... Det er like greit å innrømme det! Jeg liker selvfølgelig å se romantiske filmer altså ( jeg er jo tross alt jente!), men synes ikke nødvendigvis at alt som er romantisk på film er det i virkeligheten... Jeg trenger ikke stå på kanten av en stor båt sammen med Leonardo og kjenne på vinden. Jeg trenger ikke danse i vannet sammen med Patrick, og jeg trenger ikke gjemme meg på bøttekottet på Sykehuset sammen med diverse kolleger...

Jeg synes de små tingene i hverdagen kan bety mye. Jeg blir for eks veldig glad hvis mannen plutselig har kjøpt med seg et blad ( eks Kamille) til meg når han har vært på ukeshandel. Eller at han kjøper gaver til meg til jul som jeg har nevnt at jeg ønsker meg mange mnd tidligere ( at han husker så lenge).
Jeg synes det er kjempedigg å ligge lenge i senga på morgenen og bare prate ( det er sjelden for er alltid noen unger som vil at vi skal stå opp) Jeg liker å sitte i sammen under et pledd i sofaen og snakke sammen. Jeg elsker at vi kan le sammen og nyte hverandres selskap midt i hverdagen mens ungene løper rundt og skriker. Jeg elsker at vi gjør ting på vår måte, og at vi kan le av oss selv. Jeg elsker at vi har en intern humor som ingen andre forstår.
Det er ikke alltid de store tingene som er viktige.

Jeg tror egentlig romantikk handler om å gjøre noe litt ekstra for å vise at men elsker hverandre..?

Selv om jeg ikke er av de store romantikerne skjønner jeg at til og med jeg har behov for å slå litt på stortromma innimellom... Derfor tar jeg imot gode tips om hva som kan være romantisk å gjøre sammen.

Hva synes du er romantisk???

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar