søndag 14. juni 2009

MUS I TELTET!

I dag fikk vi oss en lite hyggelig overaskelse da vi var ute en tur på Tangen. Heldigvis var jeg ute på en liten trilletur, så jeg fikk det ikke med meg live! Morten oppdaga masse muselort i forteltet vårt! Det viste seg at jeg hadde glemt å legge inn knekkebrødpakka i campingvogna…Musa hadde tydeligvis nytt godt av denne forglemmelsen… Og til Mortens forskrekkelse satt den fortsatt og spiste! Men den ble fort skremt bort heldigvis!Jeg var som sagt ute på en liten trilletur og kom ikke tilbake før Morten hadde skremt bort musa, samt rydda og vaska bort all muselort… Flinke mannen!

Da er det bare å satse på at musa ble skremt for godt, og ikke kommer tilbake igjen. Urrgh!

1 kommentar:

  1. Hehehe, vil tro du husker å rydde inn maten neste gang!? ;)

    SvarSlett