torsdag 1. januar 2009

2009 VÆR VELKOMMEN :)

Ja nå har vi endelig gått over til 2009 og lillegutt er fortsatt inni magen... kan han få lov til å komme ut!

Året som har gått har gitt meg mye! Jeg har selvfølgelig sovet utrolig mye så jeg er takknemlig for at jeg har så sinnsykt god seng!
Men heldigvis har jeg ikke sovet hele tida... Jeg har også fått være med på utrolig masse bra dette året:
Vi har fått være med på mye bra som har skjedd i Family [oks]: Vi VOKSER!
Jeg har fått være masse sammen med de herligste gutter som fins på denne jord. Noah og Dennis er jo helt råe!!!
Jeg har fått leve sammen med drømmemannen min ...
Sommeren var for min del full av mange soldager på stranda!!!
Jeg har forstått at jeg har mange gode venner som jeg har lyst til å være enda mer sammen med i det kommende året!
Jeg har en fantastisk familie som betyr mye for meg!

Ja jeg har mye godt å se tilbake på i året som har gått. Jeg gleder meg veldig til året som ligger foran meg, for jeg vet vi kommer til å få det enda bedre...

The best is yet to come!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar