mandag 2. februar 2009

SUSANNE ELSKER LISTER


Jeg elsker å skrive lister. Jeg skriver lister over alle mulige ting... Det er en herlig måte å sortere tanker på, planlegge og glede seg over ting:)
Eksempler på ting jeg skriver liste over:
¤ bøker jeg leser
¤ ting jeg ønsker meg
¤ ting jeg trenger å kjøpe ( over tid)
¤ handlelister ( dah...)
¤ rengjøring ( krysser av på liste når jeg vasker forskjellige rom)
¤ amming ( klokkeslett jeg ammer)
¤ ukemeny ( hva vi skal ha til middag hver dag en uke)
¤ ting Morten skal gjøre ( eks rydde bod, bygge mur, bytte batteri i ringeklokka)
¤ ting jeg ber om eller takker for
¤ turer jeg har lyst til å reise på
¤ drømmer jeg har for fremtida
¤ middagsretter jeg lager ( skal liksom prøve å være litt allsidig og ikke lage det samme hele tida)


Dette var noe av det jeg kom på i farten. Det kommer sikkert noen lister på bloggen etterhvert vil jeg tro, he he!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar