tirsdag 24. februar 2009

MIN FANTASTISKE BESTEMOR

Jeg er så heldig å ha en nydelig bestemor! Jeg var innom henne en kjempe kort tur i dag, mens mannen og eldstegutt var på ski.
Hver gang jeg besøker henne ( ikke så altfor ofte desverre) tenker jeg at dette må jeg gjøre oftere! Min Bestemor er nemlig helt spesiell når det gjelder å forstå små barn.
Det er ingen andre som er så lettvinne å besøke når man har små barn med seg. Guttene mine elsker å være der, for Molle ( min Bestemor er deres Molle) har så mange gøye leker sier de. Men det er ikke derfor de elsker å være der. Det er fordi Molle sitter på gulvet sammen med dem og leker med dem. Hun sitter sammen med dem og bare er der. Det er så herlig, og tenk, Bestemor er 80 år!
Det er skikkelig fint å dra på formiddagsbesøk med mine tre gutter og bare vite at her kan vi sitte og prate og kjase mens guttene også koser seg.
I stua til Bestemor er det mange fine pynteting. Men jeg sitter aldri og er redd for at noe skal knuses. Hos Bestemor er man ikke redd for sånne ting, for det er ikke Bestemor heller:)

Så takk Gud for sånne herlige bestemødre med krøllete, grått hår!!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar