søndag 1. mars 2009

NÅ ER FØDEN SLETTET!

Kikka gjennom telefonlista på mobilen i dag tidlig. Plutselig dukket føden opp. Gikk et lettelses-sukk gjennom meg da! Jeg skal nemlig ikke på føden mer! Det vil si, man kan jo aldri si aldri...
Det var deilig å slette nummeret til føden, jeg trenger det ikke lenger.
Et nummer jeg derimot IKKE sletta er nummeret til giftinformasjonen. Det kan være greit å ha når man har tre gutter i hus. Jeg har lite peiling på hva man skal gjøre hvis de putter i seg diverse usmakelige saker, og glemmer fort det lille jeg har lest. Så mitt råd til dere er å lagre dette nummeret (22591300). Denne linjen er døgnåpen.

2 kommentarer:

  1. Nummeret er herved lagret :-)

    Ellers prøvde jeg å legge inn en kommentar på navleinnlegget ditt, men det gikk ikke! Jeg er veldig uenig med deg faktisk ;-) For tenk hvor rart det ville sett ut om navlen ikke hadde vært der. Da hadde det ikke vært noe som skilte maven min fra en dårlig hevet hvetebolle!

    Og dessuten sier prinsen min at "Mamma! Du har så fin en navle!" Hehe... Noe må jeg jo leve på, siden han synes jeg er tjukk ;-)

    SvarSlett