tirsdag 24. mars 2009

SVINTERSKO

Nå er våren her, det vil si den er nesten her... Hjemme hos oss har 6-åringen kommet med et nytt ord, nemlig svinter. Jeg tror det betyr noe som er litt vinter, litt vår og snart sommer. Det er vel svinter vi har her hos oss akkurat nå.
Vi gleder oss til vår og sommer. Vi gleder oss så mye at vi av og til tror det har blitt vår. Men så kommer minusgradene og ødelegger alt...
Vel, vi lar oss ikke stoppe. Kan dere huske den deilige følelsen det var å få lov til å ut å leke på nye joggesko!!?! Det var skikkelig herlig! Gutta våre har også oppdaga hvor gøy det er å leke på nye vårsko! Nå er det plutselig kjempegøy å ut å leke, bare man kan få lov til å gå på de nye skoene. Det gjør ingenting om mamma sier at de ikke kan gå i snøen med nye sko. Nei, vi trenger ikke leke i snøen, bare vi får ha på svinterskoene!

5 kommentarer:

  1. Hei Susanne! Takk for at du tittet innom sida mi og ikke minst takk for tips om hvordan jeg skal få bort de litt småkjipe avkrysningsalternativene under innleggene på sida mi. Jeg prøvde å gjøre som du skrev, men jeg fant ikke noe der, for jeg skal jo ikke ta bort muligheten for å legge igjen kommentarer, eller? Forresten tror jeg vi begge er fra "landet"....

    SvarSlett
  2. Hei igjen! Nå fant jeg ut av det; tuuusen takk:)

    SvarSlett
  3. Takk for kommentar på bloggen min :)
    Unger er kule altså.
    Finner på mye rart.
    Og er HELT enig med gutta dine, at med vårsko er det mye morsommere å gå ut :) :)
    Ha en fin dag!!

    SvarSlett
  4. Tipper det var bort med svinterskoan idag :-)))
    Plutselig var det jammen meg full vinter igjen gitt....

    SvarSlett