tirsdag 7. april 2009

RYDDE I OPPVASKMASKINEN::?


Jeg har en litt sær greie når det gjelder oppvaskmaskinen... Det er ikke det at jeg liker å rydde. Det handler heller ikke om at jeg har lite å gjøre. Jeg vet ikke helt hvorfor, men jeg liker å ha det ryddig i oppvaskmaskinen min! Jeg liker alt som har system og faste plasser...



Det hender stadig at jeg flytter rundt på tingene som mannen har satt inn i maskinen. Jeg liker å ha knivene på en side, gaflene på motsatt side og skjeene i midten... Hmm, minner dette litt om tvangstanker???
Vel, sånn er nå en gang jeg da! Jeg synes det er kjempegreit å rydde ut av maskinen når alt står på sin faste plass, he he!



Kunne ønske jeg var like ryddig i resten av huset... For i boder, klesskap, bad og resten av huset er det langt fra så systematisk og ryddig. Selv om jeg gjerne skulle hatt det. Jeg liker å lage og organisere systemer og orden, men det er ikke så lett å holde det sånn...


1 kommentar:

  1. Halleluja - dette innlegget kunne like godt ha vore skrive av meg! Slik er nemleg eg òg! Det er ikkje få gongar eg har tatt ut av maskina det mannen min har sett inn, berre for å "møblere" det på ein annan måte...

    Artig å lese og kjekt å vite at fleire er som meg...

    SvarSlett