mandag 4. mai 2009

DAGENS

Dagens sol:
20 minutter i solarium i kveld... Jeg hadde store planer om å ligge i bikini på verandaen mens minsten sov i dag, men det var litt for kald vind til det desverre...
Dagens grovis:
Pannekakene Morten lagde til middag...
De var fulle av havregryn og grovt mel. De var kjempegode!
Dagens trim:
Labba rundt Moseidmoen mens jeg hørte Åge preke på mp3`en:)
Dagens bæsj:
Mellomste ville tisse på do, så jeg reiv bleia av uten å tenke noe mer over det. Det var litt tabbe, for bleia var full av bæsj... Sier ikke mer...
Ellers har jeg selvfølgelig skifta tre- fire bæsjebleier på minsten også da, he he!
Dagens lunch:
Eggeomelett med baconterninger: Nam!
Skulle gjerne lagt ut bilde av den nydelig retten, men klarer fortsatt ikke å legge inn bilder på denne låne- pc`en!
Dagens husarbeid:
Fint lite... Har hengt opp en klesvask på snora ute, rydda rommet til mellomste og støvsugd litt. Det hørtes egentlig ikke så verst ut egentlig det???
Dagens helt:
Mannen min som er så sprek at han sykler til jobb! Han har sykla 4 mil tilsammen i dag, og nå er han ute og spiller fotball...

1 kommentar:

  1. ... Og da må jo jeg hoppe meg inn til deg og se også.. selv om jeg ikke driver blogghoppepsosjekt.
    Fint her hos deg da! :-)

    SvarSlett