fredag 22. mai 2009

FILMFAVORITTER:::

Noen filmer har gjort mer inntrykk på meg enn andre... Her viser jeg dere klipp fra noen filmer som jeg har likt veldig godt til tider, av forskjellige grunner...


Thelma og Louise er jo nesten en klassiker. Da jeg så den var jeg sikkert bare 14 år, og hodestups forelska i Brad Pitt... Det var noen scener i denne filmen som var veldig populære, he he... Sier ikke mer. Enjoy:



Av alle de filmene jeg har sett opp igjennom har jeg en soleklar favoritt; nemlig Grease! Har vist litt klipp fra denne filmen før, men i dag viser jeg dette nydelige klippet. Denne sangen har jeg sunget vanvittig mye! Mest inne på jenterommet med fjernkontrollen som mikrofon, men jeg har faktisk også sunget det for publikum noen ganger.





En film som gjorde inntrykk på meg var komedien The Truman Show. Husker jeg gikk rundt og forestilte meg at alt bare var et filmstudio rundt meg, he he! Det passa også bra at Morten også syntes den var bra, er nemlig ikke så ofte vi liker samme film ( noe som gjør det litt vanskelig når vi skal leie film...)




Andre filmfavoritter gjennom tidene:
Sound of music
Et vakkert sinn ( A beautiful mind)
Så som i himmelen
Titanic ( første og kanskje eneste filmen jeg nesten ikke har sett på kino fordi jeg var opptatt med å kline... Ja, med Morten...)


Jeg er utrolig glad i filmmusikk, og må si at filmmusikken til The Rock er helt fantastisk! Jeg anbefaler virkelig å lytte til denne:



Nydelig, ikke sant!!?!?

Merker at jeg begynner å bevege meg inn på et litt annet tema nå, for når det gjelder filmmusikk finnes det et hav av favoritter... Jeg nevner bare Hans Zimmer for eksempel...

Men må nesten gi meg her, er vel ingen som gidder å se/ høre på alle klippene jeg legger ut, hvertfall ikke hvis jeg ikke gir meg nå, he he!

Jeg får heller komme med noen små drypp innimellom...

God helg fra meg :)

1 kommentar:

  1. SUSANNE!! :D
    Du blogger jo! :D Så gøy! :)
    Da blogges vi sikkert vet du ;D

    SvarSlett