lørdag 16. mai 2009

Å PRIORITERE HANDLER IKKE ALLTID OM Å VÆRE EFFEKTIV...

Det er nydelig vær ute. Det er en sånn type dag som man burde være ute og nyte været. Det er perfekt vær til å vaske bilen i, eller gå tur med vogna. Eller rett og slett bare sitte ute i hagen og nyte sola.


...I stedet sitter jeg inne og leser den siste boka i Millennium- triologien...


Men jeg er egentlig fornøyd med prioriteringa mi... Har hatt noen dager i det siste hvor jeg har vært utrolig trøtt og sliten, så i dag unner jeg meg å slappe endel av ( det har jeg jo gjort de siste dagene også altså, men i dag gjør jeg det selv om jeg ikke er dønn sliten)

Mannen er på jobb, så jeg er alene med guttane. Det har vært skikkelig avslappende likevel, siden de har hatt en haug med nabounger å leke med:)

Jeg har altså stort sett sittet og lest. Ellers har jeg fått vasket litt tøy og vaska badet ( det trengtes virkelig!!!)


Ønske dere en god helg videre, og roper et høyt hurra for morgendagen:)


(Bildet har jeg lånt herfra:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar